Sizin Mutluluğunuz, Bizim Mutluluğumuz :)))

Siz ne kadar mutluysanız biz de o kadar mutluyuz ve bu her zaman böyle. En önem verdiğimiz ve dikkat ettiğimiz konuların başında bu geliyor. Sorunsuz ürün, zamanında teslimat. Her birinize tek tek teşekkür ediyoruz. Müsadenizle bu güzel mesajlarınızı ve mutluluğunuzu herkesle paylaşmak istiyoruz. Tüm yorumları okumak için tıklayın. Sevgiyle ve mutlu kalın. 🙂

can-bonomo-iphone-6-kisiye-ozel-telefon-kilifi

 

Tüm Müşteri Yorumları

serdar göde

elinize emeginize sağlık çok güzel olmuş başarıların devamını dilerim tşkler 🙂

Sony – Xperia Z1
30.06.2015

Nisa Ceylan

Tam istediğim gibi olmuş. Teşekkürler.

HTC – Desire Eye
30.06.2015

Gamze Şeker

Telefon kapağım geldi çok sevindim. ellerinize sağlık süper olmuş. Tam istediğim gibi

Apple – Iphone 6 PLUS
30.06.2015

Zehra Abdulhadi

Yine her zamanki gibi harika bir sanakapakolsun kapağım oldu. keyifle kullanacağım

Samsung – Galaxy Note 4
30.06.2015

Yasemin Özer

Teşekkürler Sanakapakolsun

Samsung – Galaxy Note 4
30.06.2015

serdar göde

elinize sğlık çok güzel olmuş kargo bile tam günüde geldi tşkler

Samsung – Galaxy Note 2
30.06.2015

İsa Can Dağlık

Sipariş verdim, ertesi gün elimdeydi. Bu baskı kalitesini keşke daha önce keşfetseydim, başka yerden kapak almazdım.. Tavsiye ederim..

Samsung – Galaxy Note 3
26.06.2015

Zerrin Gönlüaçık

Yeni telefon kabım bir harika. Bence en güzel hediye önerisi #sanakapakolsun dan geliyor. inanılmaz kolay tasarım ve hemen ertesi gün argo imkanı ile.

Samsung – Galaxy Note 3
26.06.2015

Gizem Tekin

Bu güzellikler için teşekkürler @sanakapakolsun

HTC – One M8
26.06.2015

Aslı Deniz Sökmen

Kargom geldi ellerinize sağlık çok teşekkürler. Çok da çabuk geldi çok sağ olun 🙂

Apple – iPhone 5C
24.06.2015

Deniz Baydemir

Kargomu herzamnki gibi zamanından çok hızlı teslim aldım emegnize cok tesekkir ederim. İşinizi saygıyla yapıyorsunuz. En sevdigim artik hep benle

Apple – Iphone 6
24.06.2015

Zeynep Dirican

Çok teşekkür ederim.

Apple – iPhone 5S
19.06.2015

Şeyla Katalon

Geçen sene babalar gününde yaptırmıştım yeni hediye yeni resim tasarladım anında geldi. Elinize sağlık teşekkürler:)

Apple – iPhone 4S
19.06.2015

ece bzdgn

Eski telefonumun tüm kılıfları sana kapak olsun sitesinden tasarlayıp almıştım:) Şimdi yeni telefonum için de sitenizden şaşmayacağım:) teşekkürler ellerinize ve emeğinize sağlık:)

Samsung – Galaxy Note 3
18.06.2015

Batu Han

YENI TELEFON KAPAGIM YIKILSIN 👍👍👍💖💖💕💕💕 TEŞEKKÜRLER @sanakapakolsun 👍👍👏👏👏 PIRLANTA D.A

Samsung – Galaxy S4
16.06.2015

Hakan Sağlam

Black Samsung Galaxy Note 4 Case by @sanakapakolsun thanks for 👑 king model

Samsung – Galaxy Note 4
16.06.2015

Okan Dalyaprak

çok güzel olmuş teşekkürler :))

Asus – Zenphone 6
16.06.2015

büşra temürcü

Ellerinize emeğinize sağlık tam istedigimiz gibi teşekkürler 😇

Apple – Iphone 6 PLUS
10.06.2015

Ezgi İbili

Harika iş tebrikler ve teşekkürler…

Apple – iPhone 5S
06.06.2015

Özge Lökçü

Hızlı gönderim ve kaliteli ürün, teşekkür ederiz 🙂

Apple – Iphone 6 PLUS
06.06.2015

Oktay Kayman

Teşekkürler sanakapakolsun tam istediğim gibi olmuş 🙂

Sony – XPeria Z2
04.06.2015

mirzah mammedzada

Thank u so much @sanakapakolsun for amazing cases!!!Muah…So fabulous!!!I just love it!!!@KimKardashian My Idol and I am so happy!!!

BlackBerry – Passport
04.06.2015

Berat Güzel

Çok güzel olmuş elinize sağlık ☆☆☆☆☆#sanakapakolsun

Huawei – Ascend P6
02.06.2015

nesrin ferah yılmaz

bu kadar hızlı sürede teslim edilince önce şaşırdım. kısa sürede teslim edilen , harika bir ürün olmuş. şirketler için harika tasırımlar yapılabilir. ürün çok kaliteli görsel baskı muhteşem olmuş.

Apple – Iphone 6
02.06.2015

semra mavigöz

Kapagim elime kisa zamanda ulasmistir. Ozenli hazirlanmis belli.cok begendim mutlaka cevremdekilerede tavsiye edicem 😉 emeginize saglikkk.

Samsung – Galaxy S5
02.06.2015

Rıdvan Özen

Çok teşekkürler, ben bu kadar beklemiyordum. Gerçekden harika kapaklar, ellerinize sağlık. Ertesi gün elime ulaştı kargo bu kadarda hızlı olunmaz. Tekrar ÇOK TEŞEKKÜRLER….

Apple – Iphone 6 PLUS
26.05.2015

Özlem Nazlı Gürses

Kalbimin küt küt atmasını sağlayan, hayatıma renk katan hobilerimi, düz siyah arka planda simgeleştirerek tasarladım. Ben çok beğendim, içime de sindi. 👍Ayrıca kapağın kalitesi, baskısı ve telefon ile uyumunu da sevdim.👌 Çoook teşekkürler

Sony – Xperia Z3
09.05.2015

Aslı Cüreklibatır

Bu güzel anneler günü hediyesi için çok teşekkürler @sanakapakolsun ☺ ne güzel artık her an yanımdalar

Apple – iPhone 5S
09.05.2015

Ecem E

Bayıldıım! Güç sizinle olsun!

General Mobile – Discovery 2 Mini
08.05.2015

Soner Toklu

hemen ertesi günde gelmez ki arkadaş aaaaa 😀

Samsung – Galaxy S3 Mini
08.05.2015

Şeyda Aktaş

Anneme yaptırdığım Anneler Günü Hediyesi çok beğendik kapağımız çok teşekkür ederiz iyi ki buradan sipariş vermişim 🙂

Apple – iPhone 5S
08.05.2015

Kadri Mutlu

Teşekkürler #sanakapakolsun !

Apple – iPad Mini 1/2/3
05.05.2015

Selim Koç

Baskı kalitesi beklediğimden çok iyi geldi kargo şirketi ile ilgili problemler yaşasam da teşekkür ediyorum ilginize tekrar sipariş vereceğim.

LG – G3
05.05.2015

Mehmet Şaş

teşekkürler çok beğendi 🙂

Apple – Iphone 6
05.05.2015

Mehmet Şaş

Teşekkürler @sanakapakolsun.com 🙂

Apple – Iphone 6
05.05.2015

Perihan Korkut

Ve kavustum harika hediyeme bayildimm 🙂 Cok cok tesekkur ederim #sanakapakolsun #pinarlahayat

Samsung – Galaxy Prime
05.05.2015

furkan sancak

Teşekkür ederim @sanakapakolsun . Kalite olarak hiç şüphesiz sipariş verebilirsiniz.Gerçekten çok başarılı.Üstelik Gencturkcell´lıere 1 alana 1 hediye . COK YAKINDA TEKRAR SİPARİŞ VERECEĞİM 🙂 @sanakapakolsun

Samsung – Galaxy S3 Mini
30.04.2015

furkan sancak

@sanakapakolsun 2. siparişim arkadaşıma hediye ettim çok teşekkürler . Kalite ve kapağa diyecek birşey yok zaten.

Samsung – Galaxy S3 Mini
30.04.2015

Yiğitcan Polat

Mükemmel bayıldım 24 saat içinde geldiği…

General Mobile – Discovery Elite
30.04.2015

Zeynep Efe

#çekilişhediyem geldi çok teşekkür ederim zevkle kullanıcam @zehraslife ve @sanakapakolsun Sevgilerimle 👏💕💐💐💐💐💐

Apple – iPhone 5S
30.04.2015

Ecem Nur Dal

çok güzel olmuş teşekkür ederim

Samsung – Galaxy S3
30.04.2015

Ceren Kuru

Teşekkürler @sanakapakolsun

LG – G Pro Lite
29.04.2015

Yeşim Madendere

teşekkür ederim

Apple – Iphone 6
29.04.2015

Esma Gökmen

Yeni telefon kapları #iphone6 #htcdesireeye #heisenberg #breakingbad #moonhug #sanakapakolsun #vscotutkusu

HTC – Desire Eye
29.04.2015

Neseglsn

Telefon kılıfım çok şık olmuş tşkler #sanakapakolsun

Apple – Iphone 6
29.04.2015

Sinem Konakçı

Kapaklarım geldi. Çok beğendim. Teşekkürler.

Samsung – Galaxy Grand Neo
29.04.2015

Asu Yucelman

ürünlerim çok kaliteli ve kısa sürede geldi. Çok teşekkür ederim sana Kapak Olsun.

Samsung – Galaxy S4
28.04.2015

Uğur Karabulut

Gelen ürün çok kaliteli ve resim çok güzel olmuş.Ayriyetten yanında ekran koruyucu şeffaf film gönderilmesi çok güzel ve ince bir hareket.Kutusu ile çok şık bir ürün herkese tavsiye ederim.Teşekkürler.

Apple – iPhone 4S
28.04.2015

Cemil Ünal

Süper bir kapak olmuş.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

LG – G2
28.04.2015

Esin Öcal Mutlu

Teşekkürler #sanakapakolsunHarika olmuş, Anime: DuruMutluTasarım&uygulama: @sanakapakolsun

Apple – iPad Mini 1/2/3
25.04.2015

İrem Derici Esendemir

Ya Ozzy @ozzy76 Allah razı olsun, jet alsan bu kadar makbule geçmezdi. Can kurtaran powerbank´im @sanakapakolsun sağolsun 💗 Üzerinde de en sevdiğim Ümit Barın çalışması ❤ @umitbarin

Marka – Model
25.04.2015

Can Bonomo

Ozzy bana hediye yapmış @sanakapakolsun eyvallah 🙂

Apple – Iphone 6
24.04.2015

Aslı Coşkun

kargo siparişimi verdikten hemen geldi.cok hızlı gönderim sağlandı.kapakların baskısı inanılmaz güzel olmus .Herkese öneriyorum:)

Apple – Iphone 6 PLUS
22.04.2015

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s